سوالات متداول : سرویس های پیامکی اسمارت اس ام اس

سرویس پیامک چیست؟
سرویس پیامکی اسمارت اس ام اس چگونه کار می کند؟
آیا برای استفاده از سرویس پیامکی اسمارت اس ام اس به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از این خدمات استفاده کرد ؟
چگونه می توانم دمو سامانه پیامکی اسمارت اس ام اس را ببینم؟
منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی است؟
چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
چرا سرویس های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند؟
آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها هزینه دارد ؟
آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.
در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به 10 هزار شماره از 30 هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است؟
آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟
آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین المللی هزینه دارد ؟
آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.

سوالات متداول : خطوط اختصاصی و اشتراکی اسمارت اس ام اس

لیست سیاه مخابراتی چیست؟
آیا خطوط بین المللی و نام تجاری قابلیت دریافت هم دارد؟
ارسال بین المللی چه کشور هایی را پشتیبانی می کند و هزینه هر پیامک به چه صورت است؟
پیامک های سامانه اسمارت اس ام اس با چه شماره ای ارسال می شود؟
شماره مجازی چیست؟
آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟
آیا امکان انتقال شماره های از قبل خریداری شده به شرکت شما وجود دارد؟
یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضیح بدهید.
تفاوت خطوط اختصاصی و اشتراکی چیست؟
آیا می توان خطوط اشتراکی (عمومی) را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد؟
در صورت سفارش شماره جداگانه ، آیا هر سال می بايست نسبت به تمدید اقدام نمود و یا شماره دائمی است؟
شماره های 1000، 2000، 3000، 5000 و خط ثابت 021 چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
ارسال از خطوط ثابت به چه صورت می باشد؟
چگونه هزینه پیامک های ناموفق در پیامک های تکی و گروهی عودت داده می شود؟
شرایط ارسال پیامک از خطوط اختصاصی 5000 چیست؟
با خط ثابت پیامک فلش ارسال می کنم، اما ارسال نمی شود؟

سوالات متدوال : سرویس های نمایندگی

نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم ، و برای خود لوگوی اختصاصی و متن کپی رایت و... تعیین کنم؟
شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد ، لطفا توضیح دهد.
من از یکی از بانک های فوق درگاه الکترونیک تهیه کرده ام طبق راهنمای بالای صفحه مدیریت حساب عمل کردم ولی در هنگام پرداخت توسط کاربرانم با خطای 22 (یا خطای 24 یا مشابه... ) روبرو می شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟
برای دریافت درگاه اینترنتی از بانک ، نیاز دارم بدانم زبان برنامه نویسی سامانه چیست؟
در زمینه رمز یا شماره مشتری که در قسمت معرفی شماره حساب عنوان می شود توضیحی دهید آیا رمز حساب خودمان است؟
با سلام کاربرد گزینه "شاخه ها" در پنل مدیریتی چیست؟
از قسمت شاخه ها تعدادی شماره اضافه کرده ام اما در قسمت ارسال منطقه ای قابل رویت نیست لطفآ راهنمایی کنید .
براساس متن تعرفه ها و راهنمای سیستم و تماس تلفنی اولیه من به کاربران گفته ام که اگر سرویس نامحدود من را خریداری کنند می توانند خود کاربر تعریف کنند و نیز مدیریت بسته ها با خودشان است. آیا این مورد درست است؟
اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟
چطور میتوانم برای یکی از کاربرانم یک پیام خاص در صفحه ایشان قرار دهم؟
یک شماره را پرداخت کردم ولی هنوز در بخش شماره ها اضافه نشده است ، لطفا پیگیری نمایید.
آیا کاربران من هم میتوانند کاربر ارائه کنند و برای ایشان بسته و تعرفه ایجاد نمایند؟
درهنگام ایجاد کاربر با پیام "کاربران شما به حداکثر خود رسیده " مواجه میشوم در صورتی که 10 کاربر بیشتر ایجاد نکرده ام لطفا بررسی نمایید
بنده قصد ایجاد چند بسته متفاوت را دارم ، لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورت دسترسی هارا تنظیم کنم؟
بنده بسته یکی از کاربران را به بسته بالاتر ارتقا دادم ولی متاسفانه دسترسی های کاربر هنوز به شکل قبل است لطفا توضیح دهید
چطور میتوانم دسترسی بخش ارسال مدارک و شکایات را غیر فعال کنم و بخش آزمایشگاه را دسترسی بدهم؟
نحوه ساخت کاربر دمو به چه شکل است؟
تفاوت نمایندگی مشابه و نماینده زیرمجموعه در چیست؟
شرایط ارائه نماینده زیرمجموعه به چه صورت است؟ آیا نماینده زیرمجموعه هم میتواند دامنه اختصاصی داشته باشد؟
شرایط فعال شدن دسترسی ارائه نماینده مشابه و ارتقا به نمایندگی ارشد چیست ؟ آیا اینکار هزینه دارد؟
نمایندگان محترم میتوانند DNS های زیر را که هیچ اسمی از شرکت ما درآن وجود ندارد اعلام نمایند:
آیا سرویس ها و بخش های جدیدی که به سامانه اضافه میشود رایگان است؟
یک شماره اختصاصی برای یکی از کاربرانم خریداری کرده ام و به ایشان تخصیص دادم ولی متاسفانه این شماره دریافت ندارد ، لطفا بررسی کنید
بنده یک نماینده مشابه ایجاد کرده و شماره های عمومی را نیز به این نماینده ارائه کردم ولی متاسفانه ایشان قادر نیستند شماره های عمومی را به کاربرانشان تخصیص دهند ، راهنمایی کنید.
در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر اخلاقی ، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم؟
آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد ؟
در بخش لوگو ها یک لوگو برای صفحات داخلی انتخاب کردم ولی نمایش داده نمی شود ، لطفا راهنمای کنید.
ثبت نام آنلاین را فعال کردم. سیستم پیغامی داد مبنی بر اینکه فعال شده و برای مشاهده به صفحه ورود یا آدرس ذکر شده مراجعه کنم ، ولی چیزی نمی بینم بایستی برای ادامه چه کنم؟
ثبت نام آنلاین را فعال کردم ولی یکی از مخاطبین هنگام ثبت نام خطای نام کاربری تکراری است را دریافت می کند ، لطفا توضیح دهید.
آیا من میتوانم گزارش تحویل (Delivery) را برای کاربرانم فعال و غیر فعال کنم؟
در بخش تعرفه ها ، مدیریت قیمت را انتخاب کردم ولی وقتی قیمت هارا وارد می کنم با خطای "تعرفه های وارد شده باید بیشتر از تعرفه های شما باشد" مواجه می شوم لطفا راهنمایی کنید.
تفاوت پنل های عددی و ریالی در چیست؟
آیا امکان تبدیل پنل ریالی به عددی وجود دارد؟
بنده میخواهم برای یک کاربر تعیین کنم که هر چقدر شارژ کند برای او هر پیامک 114 حساب شود و این تعرفه تغییر نکند و برای دیگری 104 حساب شود ولی با توجه به اینکه بازه ها نباید هم پوشانی داشته باشند نمیتوانم اینکار را بکنم لطفا راهنمایی کنید.
شرایط ارائه نمایندگی به این صورت که زیر مجموعه نمایندگی خودمان قرار گیرد به چه صورت می باشد؟
کاربران من مدارک خود را ارسال نموده اند، چگونه می توانم مدارک کاربران را تایید نمایم؟
کاربران من هنگام ارسال با پیش شماره های 2000 و 3000 با این پیام مواجه میشوند "کاربر گرامی ، با عرض پوزش خطایی در سامانه رخ داده است ممکن است این خطا اتفاقی بوده و دوباره تکرار نشود بنابراین لطفا دوباره سعی نمایید در صورت مشاهده پیاپی این خطا با مدیر سامانه تماس حاصل نمایید" لطفا برسی بفرمایید .
من چند شماره اختصاصی برای خودم تهیه کردم ، در هنگام ایجاد کاربر میخواهم پیامک ارسالی از یکی از آنها ارسال شود ، آیا امکان چنین چیزی وجود دارد؟
شارژآنلاین نمایندگی خود را فعال کرده ام ، مشتریان من گزینه شارژ حساب را که میزنند با خطای “در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین فراهم نمی باشد” روبرو میشوند لطفا بررسی کنید.
بنده قصد دارم یکی از کاربرانم را حذف نمایم ولی سامانه اجازه حذف کاربر را نمیدهد لطفا راهنمایی کنید
نماد اعتماد الکترونیک دریافت نموده ام، چگونه باید داخل سایت قرار دهم؟
نحوه واریز سود خطوط خریداری شده توسط کاربران در نمایندگی عددی چگونه می باشد؟
بنده نماینده شما هستم ، بسته یکی از کاربران را تغییر دادم ولی تعرفه ایشان تغییری نکرد ، تغییر تعرفه در بخش ویرایش کاربر هم غیر فعال است راهنمایی کنید.
بنده یک کاربر جدید ایجاد کرد ولی این کاربر در هنگام ورود به پنل خطا دریافت می کند لطفا بررسی بفرمایید
بخش همکاران چیست و چه کاربردی دارد؟
در بخش تیکت ها یک گزینه به نام برچسب وجود دارد ، این بخش چه کاربردی دارد؟
یک کاربر در نمایندگی بنده ثبت آنلاین نموده و هم اکنون شارژ ایشان منفی است ، اگر من خودم به صورت دستی به ایشان شارژ اضافه کنم آیا از اعتبار بنده کسر میشود؟